مشخصات انواع ریمل بیز

مشخصات انواع ریمل بیز

زیبایی ابرو، مژه، مو و ... از جمله مواردی است که جلوه بسیار منحصر به فردی را در چهره فرد ایجاد می کند. برای داشتن ابروهای پرپشت و مژه هایی زیبا، افراد معمولا روش هایی را آزمایش می کنند که در درازمدت به آنها آسیب می رساند.

انواع ریمل های لوکس "لاکچری سکه" مانند: ریمل حجم دهنده 2X، ریمل حجم دهنده 6X، ریمل تقویت کننده مژه، ریمل ضد آب کلاسیک، ژل تقویت کننده ابرو و ... که با توجه به تقویت ابرو و مژه طراحی و تولید می شوند. آنها محصولات و روش های ایمن و طولانی مدت در این زمینه هستند.

این محصولات به لطف ترکیبات خاص خود باعث ایجاد حجم، ضخیم شدن، فر شدن و ... می شوند و همچنین خاصیت جدا کنندگی دارند که مژه ها را از هم جدا می کند.

ما در فروشگاه مستر بیز پس از دریافت انواع مارپیچ سکه های لوکس از شرکت، آنها را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهیم.

در زیر با هم به بررسی این محصولات می پردازیم..

مشخصات انواع ریمل بیز
استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت یکی از مواردی است که آرایش شما را زیباتر و ماندگارتر می کند.

ریمل لاکچری کوین تحت لیسانس فرانسه، در ایران و تحت نظارت شرکت بیز تولید می شوند.

ریمل دکتر بیز یکی از نمونه هایی است که با ترکیبات خاص و مواد گیاهی ساخته شده است. این ریمل ها در جعبه های شیشه ای محکم با برس های مخصوص عرضه می شوند.

برس موجود در این ریمل ها برای افزایش طول مژه ها طراحی شده است و نمونه های اکستنشن برای خانم ها و آقایان به راحتی قابل استفاده است.

همچنین این برند در فرآیند تولید محصولات خود از پروسه آزمایش حیوانات "Cruelty Free" که با لوگوی مشخص روی بسته بندی آنها درج شده است، استفاده نمی کند.

مزایای استفاده از انواع ریمل "سکه لوکس".
از قدیم الایام استفاده از مواد مختلف برای زیبایی چشم و ابرو در بین مردم رایج بوده است. گاهی اوقات علاوه بر زیبایی از این مواد برای تقویت و التیام نیز استفاده می شد.

برند لوکس کوین با تولید و تولید انواع ریمل های تقویتی، محلول های ژله ای و ریمل های رنگی توانسته است این نیاز مردم را برطرف کند.

از آنجایی که این ریمل ها از مواد گیاهی ساخته شده اند، ضرری ندارند، بلکه برعکس، مژه ها و ابروها را بادوام، ضد ریزش و شکننده می کنند. از دیگر مزایای این محصولات می توان به برس تخصصی اشاره کرد که به طور خاص طراحی شده و باعث افزایش طول مژه ها می شود.

ریمل لوکس کوین با فرمول پیشرفته فولیکول های مو را برای رشد سریعتر تحریک می کند. همچنین با استفاده از نوع ژل تقویت کننده ابرو می توان موهای ریز و ظریف را تقویت کرد و ابروها را پرپشت تر کرد.

برای آبرسانی و مراقبت از مژه ها و همچنین ویتامینه کردن آن ها می توانید از ریمل برای تقویت مژه ها و گرفتن بهترین نتیجه ممکن استفاده کنید.

قیمت انواع ریمل لاکچری کوین در فروشگاه آقای بیز

از عواملی که بر روی قیمت ریمل دکتر بیز تاثیر مستقیم دارد کیفیت و همچنین حجم سفارشات شما می‌باشد. که سعی کرده‌ایم برای سفارشات کلی تخفیف‌های ویژه‌ در نظر بگیریم.

ما در این فروشگاه با تهیه انواع ریمل لاکچری کوین به صورت مستقیم از کمپانی، این محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار می‌دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و همچنین خرید ریمل لاکچری کوین، از طریق وبسایت «aghayebiz.com» می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

در هر مرحله جهت نهایی کردن سفارش خود، کافی است محصول مد نظر را انتخاب کنید و با کلیک بر روی دکمه خرید، محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : محمد
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: